انقلاب سوم - بصیرت

آقای دکتر قدیری ابیانه

در غرفه رویداد،در خصوص ابعاد بین الملل جنبش مقابله با عریانگری در سینمای ایران گفت:جنبش مقابله با عریانگری حرکتی در راستای ترویج حجاب است که متاسفانه ما شاهد این مسئله هستیم برخی از هنر پیشگان ما که در سینما فعالیت میکنند،روز به روز حالت عریانتری به خودشان می گیرند و به دنبال این هستند که جذابتر و تحریک کننده تر جلوه کنند . شرکت هنرپیشه ای ایرانی با پاهای عریان زشت هست اولا برای خود هنرپیشه ها،من معتقد هستم افرادی که اینگونه اقدامات را انجام میدهند باید محدودتر شوند.
دکتر قدیری ابیانه گفت:دیده می شود که بعضی اوقات هنر پیشه ها تصاویری کاملا آرایش شده و تحریک کنند به خودشان می گیرند و تصاویر بی حجابی ایشان در فضای اینترنت باعث شرم زنان ایرانی است که طوری لباس بپوشند که شهوت نامحرمان را برانگیزانند.
وی افزود:گلایه ای هم به دولت کنم،عده ای در دولت به دنبال معافیت بازیگران از مالیات هستند،چه معنی ای دارد یک خانمی که هزینه آرایش اش خیلی بیشتر از حقوق سال یک کارگر است بخواهد مالیات ندهد.
کارشناس ارشد مسائل استراتژیک گفت: بالاخره ورزشکاران و هنرمندان مورد توجه جوانان هستند و تاثیرگذاری زیادی در این قشر دارند،تلاش برای معاف کردن آنان از مالیات معنی ندارد،چرا باید ورزشکاران و هنرمندان مالیات ندهند مگر مالیات دادن چیز بدی است،باید با این مسئله مقابله کرد.
من مطمئن هستم که هزینه لوازم آرایش آن خانم بازیگر از حقوق دیپلمات های ایرانی بیشتر است.   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد